Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, January 30, 2010

Kahwin~


sekadar gambar hiasan


grrrr..grrr..grr
*bunyi vibrate sebab hp cik nad xpenah da ringtone (24hour silent)
.
.
.
.
Fara: Salam nad, aku nikah 1 .5 ni aq nikah
.
.
.
.
Nad: Kenduri bila syg??
.
.
.
Fara:Malam tu jgk sygku.. kalo sygku xdatang siap ko..bla..bla..bla..
.
.
.
.
Tu la diantara mesej sahabat2 ku yg diperantauan tpi masih melekat d'hati..
Sume masing2 da sibuk nak kawin nak tunang..
Yang tunggu masa nak melet0p pun ada..
.
.
.
.
.
pape pun harap2 kawan2 ku sume bahagia n daku d'sini pun akan ikut jejak kalian
*umurku masih muda..hehe




Tuesday, January 26, 2010

OK Tak~




Kononnya niat hati ni saja nak sumbung study..
4.2.2010 ni last date untuk submit sijil2..
Tapi per pun xhantar g...
Dok pikir kos per yg sesuai,samada nak terus dgn IT or nak terjun bidang len..
Ermm..
Paper pun orang da pilih kos ni..
OK tak kos yg orang pilih nie..

.
.
.
.


1.PENDIDIKAN (TEKNOLOGI MAKLUMAT) - UPSI
2.SARJANA MUDA TEKNOLOGI MAKLUMAT DENGAN KEPUJIAN -UUM
3.SARJANA MUDA TEKNOLOGI MAKLUMAT -UTHM
4.TEKNOLOGI MAKLUMAT (SAINS KOMPUTER) - UKM
5. SAINS (TEKNOLOGI MAKLUMAT)- UITM
6.SAINS KOMPUTER -UITM
7.SARJANA MUDA SAINS KOMPUTER (KEPUJIAN) -UIAM
8.SARJANA MUDA TEKNOLOGI MAKLUMAT (KEPUJIAN) - UIAM



Klu tanya Saida mesti dia jawab OK LA TU~
Klu anya Aril mesti dia jawab TERBAEK WOK~
Klu Nabil lak LU PIKIR LA SENDIRI~
Klu Nadia dia jawab REDAH JER~
Klu Azwan Ali plak ADA AKU KESAH~
Memang tak kesah pun..
Klu tanya diriku sendiri IKUT JELA!!!





Sunday, January 24, 2010

Rahsia~~

Emm, malam ni Cik Nad b0san gila xtau nak bt ape..
Sambil tu try seach kat g00gle rahsia peribadi manusia, sikap n sifat..
Kat sini Cik Nad nak share s0mething dgn u all~~

Maybe korang da tau da~~

Bagi yang da tau pejam mata n tutup telinga anda c0z da org nak baca entri nie kuat2 untuk diorang tau n amik tau dan korang yg da tau tolong bt2 xtahu ok!!

Berikut disenaraikan kajian mengenai bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato’ Dr. Fadzilah Kamsah tentang bulan 9
*bulan kelahiran Cik Nad OK~ Klu korang lahir bulan len korang kaji la sendiri..hehehh

Mari kite lihat betul o tak kajian ni dengan diriku~~


* Sangat bersopan santun & bertolak ansur.

* Sangat cermat, teliti & teratur.

* Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik.

* Pendiam tapi pandai bercakap.

* Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.

* Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.

* Kerja yang dilakukan sangat sempurna.

* Sangat sensitif yang tidak diketahui.

* Seorang yang banyak berfikir.

* Daya pentaakulan yang baik.

* Otak bijak & mudah belajar.

* Suka mencari maklumat.

* Kawal diri dari terlalu mengkritik.

* Pandai mendorong diri sendiri.

* Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.

* Suka sukan, hiburan & melancong.

* Kurang menunjukkan perasaannya.

* Terluka hatinya sangat lama disimpan.

* Terlalu memilih pasangan.

* Sukakan benda yang luas.

* Bersistematik


~yang HIJAU tu memang sah2 betul..
~yang KUNING+OREN tu maybe la kot ada kena skit2, mungkin yer mungkin x..
~yang MERAH plak 100% 0 99.999999999% salah...
Jadi anda bagaimana????????