Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Monday, February 21, 2011

Baru 10 Minit Da Nek 8 Sen..Yahoooo...

Selamat tengahari!!!!
Skang tangah bersemangat nie..
Besala gila meroyan tengah-tengah hari nie...
Dok syok sendirik..hehehehe

Cik Nad baru je lepas sign up Hearbeat..
Sebelum ni memang la semangat nak join benda nie..
Tapi kemalasan melanda bab-bab nak isi borang nie..
Tapi kalau nak duit cepattttttttttttttttttttttt jerk..
Orang len da dapat berjuta-juta dah, Cik Nad baru jer terhegeh-hegeh nak join..




Baru je daftar dalam 10 minit je join dah nek 8 sen!!
Apa?? 8 sen???hakhakhakhak..
Klu yang dah banyak income dia memang la tak heran setakat 8 sen..
Klu takde 8 sen tak cukup 1 juta oi...

Korang cuba bayangkan.. tu baru 10 minit..
Lepas 10 minit nek 100 minit lak.. Pastu dah 1000 minit..
Sejam, 2 jam dah dapat bape dah...
Korang kira sendiri la dapat banyak mana..
hahahahaha..

Tapi kena rajin la mcm nuff jugak..
Mana da benda yang nak datang berguling-guling depan korang macam tenggiling!!!

Jom daftar sekarang!!!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


3 comments:

SyUhAdA said...

aah..btol tu..
klik HB kmu~

Nurfazilah Cipa said...

wah!bestnye..:)

mrs.sabri said...

kalau klik baru japat 4 sen dik..kalau tak ada org klik,tak dapatlah.. :) tapi kena rajin buat entry pasal hb ni..sekiranya ada yang berdaftar di bawah nama adik,seorang daftar adik akn dpt 2rgt..kalau 5 orang?kira la..hehe..teruskan usaha ye dik.. :)