Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, December 21, 2010

Tak Kenal Maka Tak Cinta!!!

Ada orang kata muka saya nampak diam tapi bila bercakap kalah mulut longkang..hahaha
Nasib ko la sape yang dah terkena dengan diriku ini..
Diam tak beerti bodoh atau membatukan diri untuk ikut segala perintah orang..
Sorry!! kadang-kadang nek berang la jugak kan!!!

Ada jugak yang kata saya pemalu.. tu mungkin dulu!!! Tapi skang saya adalah manusia yang paling tak tahu malu..hehehe
Tapi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bukan gedik ye..

Sapa yang tak penah bercakap mesti cakap saya sombong!!
huh!!nasib-nasib..soooo kita kena la kenal dulu sebelum menilai seseorang itu kan???
orang kata tak kenal maka tak cinta..

tengok!!! mana da cam muke sombong kan??ngeeee...

5 comments:

syufaa said...

huwaa..tkjut tgk patung yg bwh tuu..

budakbuchuk said...

oih!!! igtkan terkejut tgk saya..heehe

miss Fyqa said...

setuju. Hehe :)

princeduyong said...

takde pun ciri sombong kat situ...

iszieylyanziy said...

hehe,,sombong ke?xde pon,,kena kenal dulu sebelum nak menilai,,kan kan kan