Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, December 28, 2010

Hujung Taun Yang Buzy Plus Lazy..

Salam sume..
Gila tajuk memang rasa cam sibuk tahap cipan r.. Nak panggung pale pun tak sempat!!! aicececece,sibuk sangat la konon...
Tapi memang rasa hujung taun ni memang sibuk gila tak macam taun lepas sampai tak tau nak buat apa punya releks..
Hujung taun ni sampai nak hapdate blog pun tak sempat!! tak sempat la sangat kan ..hahahaa

Balik umah je paham-paham jela..
Memb0ncet depat tv..hahahaha, memang dasar pemalas...


huh!! memang penat sepanjang taun ni...

Nak jumpa kawan-kawan pun dah tak sempat!! hari cuti adalah hari beristirehat.. tu pun tak bermakna sangat coz sibuk dengan kenduri kendara...

Bak kata saya kepada Cik Anna "Kita jumpa taun depan jela erk, taun nie ai sibuk!!!"
Ada gaya macam dok kat obersea pun ada???Macam dok jauh sangat.. tak pun macam ahli keparat koprat!!kahkahkah..



4 comments:

kakchik@ella said...

Year end mmg sokmo buzy + lazy utk akak dik. Buzy keja tapi mood tak da- lazy!! hehe ..

LaDy eL said...

huhu...
mcm kenai ja ayt tu...
saya mmg dok obeC pon...
Sintok Valley...
Jaoh tu...
Kat bnjir x bley sampai sana...
Jaoh kan.?.
Hahahaha....
Walaupon xjmpa, saya tetap rindu kat cik Nad...
Rindu nk p selit tidoq bawah ketiak!!!(miss da moment)
haha...

budakbuchuk said...

Kakchik-->kena rajin2 la, nanti dapat bonus..hehehe

Anna--> ni bukan rindu kat cik nad, tapi rindu kat ketiak cik nad..hehehe

LaDy eL said...

hahaha.... ketiaknya yg original tanpa setitik doedoran... haha