Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Sunday, July 4, 2010

Wa Rasa!

Salam sume..
gwa rasa hari nie panas yang amat bersamaan dengan hati gwa yang nak meletup nie..
gwa rasa tension sangat..
Apa yang buat sume tak kena..
Sebelum kepala gwa melet0p dan otak gwa pun besepai bek gwa buat terapi minda gwa dulu..
Camna nak buat terapi???????
Adakah gwa perlu makan 2, 3 ketul sabun aromatherapi agar minda gwa tenang..
Oppssss, gwa masih waras..
Mungkin wa patut memberambuskan diri gwa dari plenet ni..
gwa nak dok kat plenet sendiri dengan rakan2 gwa yang menyenangkan hati..



Stakat nie gwa talak tau lagi mana mau pe gi..
gwa da jumpa 1 plenet tapi tak kasi nama lagi..
Stakat malam ni biar jela gwa bagi nama planet Anonymous..
Nanti gwa akan buat conference dengan member gwa cari nama yang besh okey untuk plenet kit0rang..



gwa pun tak mo pining dah..
gwa pun talak tau napa gwa jadi macam nie..
Bahasa gwa sejak keje ni pun da jadi macam ni..
Dulu bahasa gwa suci je sesuci minyak seri murni...
K0rang tak caya cube k0rang tanya member gwa...
Mungkin gwa kena masuk dajah 1 balik kembali ke sekolah... 

Tapi kat luar gwa masih lagi suci sesuci embun pagi..
Gwa masih lagi menggunakan etika peradapan dan bahasa yang betul..
Dalam bl0g je gwa jadi gila cam nie..




Gwa tension!!!



nota cinta: fuh!! lega.. minda gwa sudah stabil

2 comments: