Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Monday, July 19, 2010

Perempuan Tak Cantik Dipandang Rendah!


Kalau perempuan cantik pendiam
lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...

Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...

Kalau perempuan cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...

Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!

Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...

Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...

Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...

Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!

Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject..

Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...

Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!! banggang tol..ngade2 la...

Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...

Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...

Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...

Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!


**sumber Mr google

nota cinta: renungkan dan selamat beramal =p

12 comments:

.::WaNiE::. said...

kekekekek

sadissss

nadya said...

hahahahaha...
sedih sgt kot..uwaaaaaaaaaaaa...

cik panadol said...

realiti kehidupan...sedangkan makna cantik tu sangat subjektif..

farra8979 said...

betul tu.. dh jadik realiti.. ape kate tukar kpd lelaki x hensem plak.. hihihi...

farah said...

huhu...sedih2...tah pape tah lelaki nie kan...tgk yg lawa kat luar je..bkn nk tgk lawa dalaman...tgk la p'puan tu beriman ke, berbudi bahasa ke dan etc...ish2...

cik kumbang said...

setuju dgn farah...

cantik luaran xsemestinya cantik dalamannya...huhu~

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

STUJU 100%!!!
hehehe

cuci-suci said...

lumrah manusia , hwa3

FaiZ said...

xsemua lelaki begitu..huhuhuhu

cactus said...

salam kawan, aku nak ciplak ini cerita boleh tak, mcm menarik je..heheheh....nnti add sy ye? terima kasih

nadya said...

cactus ---> amik jela.. sama2 kita menciplak..hehehe

cactus said...

tq beb..hehehe...