Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, August 26, 2010

Mungkin Sebab Ini!



Salam sume..
Sihat ker???
K0rang tau tak harinie Cik Nad rasa cam pelik jer??
Nape erk???http://www.cute-smiley.com
Cik Nad rasa macam semalam dan harinie orang macam takut2 jer nak masuk kat blog Cik Nad..
Sebelum nie pun tak la ramai pn yang masuk bl0g nie..
Nek cecah 50 pun payah kot sehari..
Tu pun klu blogwalking or da entry baru..
Yela, blog kite tak pemes..huhuhuhhttp://www.cute-smiley.com

Ramai yang takut nak masuk mungkin sebab ini
|
|
|
|
|
|
|
v


Betul tak, masing2 mesti takut dijangkiti virus bahaya yang boleh membuatkan laptop dorang meletup
http://www.cute-smiley.com
Hahahahaha...

Oleh itu bagi mengelakkan blog Cik Nad juga semakin parah, keputusan sepakat sekampung telah dibuat untuk me"nyah"kan banner dibawah untuk memastikan seluruh blog Cik Nad nie sihat..




Dan hasilnya amat mujarab..
Sape2 yang terkena penyakit nie juga silalah cuba..


8 comments:

ejum said...

tular ramai hadapai masalah mcm ni..

.::WaNiE::. said...

ohh, patutlah byk blog wani pegi kuar warning tu, sbb banner gb rupanya

tp wani masuk jugak :p sbb dah agak dah ni mesti sbb ada benda yg buat jd gitu

Aliesya♥Amani said...

owh...banner tue bwk virus ea???heheheh

cik kumbang said...
This comment has been removed by the author.
cik kumbang said...

patutla...huuhu

Don't forget 2 watch 2 moons on earth on 27.08.2010
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2010/08/watch-two-moons-on-earth-on-27-august.html

sop said...

rugi traffic jika keluar narning tu kan>?
masing2 takut utk masuk :)

gnesop.com said...

harap gengblogger cepat atasi masalah ini.. rugi traffic gak x ping sana

nil said...

owh,,padan la bukak certain blog,keluar mcm tu.tq for d info.tp kalo bukak jgk blog2 tu, blh dpt virus ea?