Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, August 10, 2010

Esok Puasa!!

DENGAN INI SAYA, PENYIMPAN MOHOR-MOHOR BESAR DI RAJA
ingin mengumumkan esok  harinie dah raya PUASA..

Dengan ini saya selaku tuan banglo bl0g budak buchuk ni inigin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dengan sabar..
Bertemu juga kita pada Ramadhan pada kali ini..
Ingin dipanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana masih memberi peluang lagi  hamba mu ini bertemu bulan Ramadhan kali ini..
Disini jugak saya nak mengambik kesempatan untuk mem0h0n maaf sekiranya saya ada menyinggung perasaan sesiapa secara lisan mahupun penulisan .
Almaklum la kita tak sedar kita telah menyakiti perasan orang laen ..huhuhu



No comments: