Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, August 19, 2010

Edisi Konvo!

Salam sume..
Selamat berpuasa hari yang ke 9..
Cepat sungguh masa berlalu..
Seperti yang dijanjikan... cewahhh... Klu nak tau Cik Nad berjanji ape????  Baca kat sini..
Padahal tak de la gempak pun..

8 Ogos yang lalu, tiba la penantian setaun setengah untuk berk0nv0
http://www.cute-smiley.com

Tiba lah masa untuk menayangkan gamb02 yang tak seberapa..

Sebenarnya upload lama dah pun, cuma tak publish jer c0z d0k tunggu member2 upl0ad dalam fb jer..
Kot2 muka nie terlekat kat sekeping dua boleh gak tempek kat bl0g... tapi hampeh..
Berkurun punya tunggu, yang ada pun nek muntah teng0k gamb02 muka d0rang jela yang banyak...http://www.cute-smiley.com
Ah! Abaikan...

Hasil pencarian Cik Nad untuk baju k0nv0 bertemakan putih..
Akhirnya
Jeng.. jeng..jeng
|
|
|
|
|
|
v

Cantik tak Cik Nad baju Cik Nad?? kekeke

Baju okey, bukan bunga tu...
klu nak puji tuan baju dipersilakan..heheehhe http://www.cute-smiley.com
Abaikan muka Cik Nad yang nampak macam gelap itu...



Tatap  la gamb0 Cik Nad bersama family dan kawan-kawan dibawah..
Jangan sampai muntah okey..http://www.cute-smiley.com
Nanti batal puasa..hehehe






bersama makcik yang juga akan berkonvo pada hujung taun nie


 bersama abah kesayangan.



macam kat alam bunian tak??kekeke




bersama Anna dan Aishah ( baju biru)




Pingat yang diterima bersama-sama diploma

Sekian sahaja, harap-harap tak da yang muntah darah teng0k gamb0-gamb0 Cik Nad..kekeke
Selamat berbuka..





http://www.cute-smiley.com


2 comments:

cik kumbang said...

wah...congrat cik nad..=)

.::WaNiE::. said...

kalau muntah batal poser hahah

apa la cik nad ni ada ke kata muntah tgk gambar dia

congrats ok