Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, July 31, 2010

Yes, I'm!!

Salam sume..
Adik2 gwa kata bekira+kedekut+garang sebab


mesti mintak balik duit lebih walaupun sp0sen
sebab: nak duit cari sendiri la..gwa kecik2 dulu tak penah mintak duit kat sape2 walaupun mama n abah..

tak hadap nak ant0 amik d0rang kt sekolah

sebab: g sendiri lah, gwa dulu dari tadika sampai habis study pun tak penah merengak nak suh anta.. korang je d manja lebih

mesti bising klu d0rang tak g sekolah
sebab: gwa dlu tak penah ponteng skolah, ni sakit perut skit je da nak p0nteng. bukan nak mati pun.


marah bila makan makanan yang gwa beli tanpa izin
sebab: dulu masa gwa kecik2 gwa penah teringin nak beli something. Tapi gwa takut nak mintak kat mama n abah.. gwa penah curi duit d0rang sebab nak beli aiskrim.. uwaaaa..sedih teringat kenangan dulu. budak2 skang nak per je sume depan mata..


tak bagi pinjam berukband
sebab: jangan harap la weh, gwa dulu pun sebelum beli berukband g CC.. K0rang senang2 je h da depan mata.. Jangan harap!!


tak bagi pinjam m0t0+berkira minyak
sebab: k0rang ingat m0t0 tu isi air ker??? dah la guna tak reti isi minyak.. tu pun k0rang kata gwa berkira.. Amik lesen awal camtu r jadinya.. Gwa dulu time study kat poly baru amik lesen.. Budak2 skang bila dah cukup um0 tak nyempat2 nak g amik lesen dah..



Yess..
Semua diatas adalah perangai buruk gwa..
Gwa amat sedih bila kehidupan budak2 skang lebih senang berbanding dengan kehidupan gwa dulu.
Nak apa jer sume depan mata..
Gwa rasa cam nak bagi lempang jer bila d0rang ngada mintak macam2, gwa dulu nak mintak sp0sen pun takut..huhuhu
Alkisahnya anak askar walaupun abah gwa tak garang pown..huhuhu



5 comments:

I n n z said...

aku tak de hal pun nk share dgn adik2.
tp tak de la selalu .
kang manja terlebih .
tp kdg2 kesian gak .
mybe aku yg sulung kot ;)

nadya said...

Innz --->hehehe, saya pun anak sulung kpda 2 adik laki.. bukan blh bgi muka sgt..huhuuh

aku_gayahspears said...

huhu.. sy anak ke tp macam anak sulung :(
adik laki gayah baik2 ja..hihi

Amy Syaquena said...

singgah dan follow2 me too...

Iela Fazielah said...

akak stuju statement nih!!!!! tp bila dah ada anak.. nak bg mcm2 kat dia supaya dia xjd mcm kita dulu... tu sbb jd manja kot??? mmmmmm