Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, January 12, 2010

Hidup AKU

Dalam minggu ni AKU tak tau nape hidup AKU da macam tak tentu hala
pe keje yang
AKU but sume xteratur, tunggang langgang
Hidup AKU untuk tahun nie bermula dengan tidak baik sekali
AKU pun tak tau ape masalah AKU
AKU skang lebih suka marah2 org,sensitif,mesti ada jer yang tak kena
AKU pun tak tau ape masalah AKU
Kadang2 AKU dah rasa putus asa dengan hidup ni, and kadang2 terfikir untuk membuat sesuatu yang tak masuk akal
AKU benci dengan hidup AKU skang
Otak
AKU skang 25 jam sehari memikirkan segala macam masalah tanpa henti, dari sekecil2 n seremeh2 masalah hingga la sebesar2 masalah..
AKU pun xtau apa yang AKU pikirkan
apa masalah
AKU sebenarya!!!!
Nak kata ada masalah kat 0fis tak da, masalah keluarga pun tak jugak.
Habis tu??????????????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Perlu ker
AKU mendapat khidmat kaunseling atau mencari seorang teman untuk meluahkan perasaan..

AKU
bosan!!

AKU juga terpikir
AKU mungkin boleh gila o sakit jiwa 1 hari nanti..
Fikiran
AKU tak tentu arah, bantula AKU..
Dari segi luaran memang
AKU nampak normal, tapi dalam hati nie tuhan jer yang tau..
Buat masa skang ni, jangan buat
AKU marah!!
Klu
AKU rasa tertekan AKU rasa macam nak bunuh jer sume orang, AKU sanggup masuk penjara sebab AKU rasa kat penjara 2 hidup AKU tak macam kat macam kat dunia luar ni..
Tapi mungkin tanggapan
AKU salah..
Mungkin kat dalam tu lagi terseksa~~~Ntah laaaa..
Klu boleh
AKU nak hidup s0rang2, AKU tak suka kepada kekecohan, bising, pergaduhan, paksaan!!!!!



AKU NAK CARI KETENANGAN!!!!

No comments: