Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Monday, May 9, 2011

Disebalik Laci...

Selamat pagi semua!!!!
Masing-masing mesti tengah kusyuk buat keja, keja la sangat kan..hahaha
Harinie tengah boring sebab malas nak buat keja..
Padahal bersepah benda yang boleh buat..saja malas..hahaha

Saja nak buat entry merapu untuk harinie..
Cuba korang teka ada apa disebalik laci nie..
hahahaha...


Laci ni ala-ala macam poket doremon.. semua ada..
Bukan stakat fail, segala voucer dan borang...
kadang-kadang sampah pun ada..

Tak ketinggalan juga
|
|
|
|
|
v

Makanan yang berkhasiat untuk kanak-kanak..hahaha


Makanan ringan diharamkan kat sekolah, tapi bukan kat office kan kan kan ♥ ♥
cer cite pe plak yang ada disebalik laci korang...hahahaha
daaaaa...


2 comments:

deAnza-wAnda said...

haha... lexus tuh peberet wooo...

Izan Ishak said...

semua ni jadi kegemaran kat umah kak izan ni .. heheh