Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Monday, October 1, 2012

Jerawat Menyebabkan Stress

Ye!! bagi saya jerawat di muka tu boleh menyebabkan stress. Bukanya stress yang menyebabkan jerawat!!haha

Dulu ada orang kata jerawat ni disebabkan resdung, pernah jugak try kaedah buang resdung!! Jerawat rasanya macam tu jugak keluar. Tapi alhamdullilah miang-miang kat muka tu rasa macam dah kurang la. Biasala rawatan tradisional ni amik masa sikit!

Tapi biasa la perempuan, kalau boleh baru sekali pakai dah nak nampak kesan.. hahaha
Memang tak jumpa la! 

Kalau bab-bab petua jangan cakap la, macam-macam dah cuba! tak jalan jugak. Dari ke putih teruh sampai la daun lidah buaya. Tapi ada jugak la kesan positif kalau guna petua-petua ni.
Macam yang dah bagitau tadi la!! semua nak kesan cepat je!

Tambah plak petua ni nak kena amalkan secara konsisten, selalunya buat time rajin ja. Macam mana nak dapat kesan kan???hahaha



Ada juga yang cadangkan pergi klinik kulit untuk rawatan doktor, ada yang cadangkan untuk pergi klinik Dr Khoo di Sungai Petani. Melalui kajian Cik Nad melalui intenet*cewah!!, ramai gak yang pergi ada perubahan yang sangat positif setelah dapatkan rawatan kat klinik tu!!

Ni yang buat semangat ni membuak-buak rasa macam nak g serah muka kat Dr tu..hahaha
Ada sapa-sapa tak yang pernah g buat rawatan kat klinik tu, mungkin ada pengalaman yang boleh di kongsikan??




2 comments:

Afiq Yassin said...

Follow sini.. jom follow afiq juga k

Cik Melah said...

Awak! klinik kat prai tu lagi bgus wak..
Kawan saye dtg cni tp x ok...
Yg kat prai tu mmg pemes btoi...
Nk g x?
Jom saye bawak...