Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, October 8, 2011

Jejari Tak Runcing Plak Dah..

Tengah jalan-jalan merewang ke blog jiran-jiran tetiba terjumpa jumpa la blog ahkak nie..
Meletup!!Header dia dah buat orang tertarik apatah lagi isinya..hahaha


Dalam blog tu korang boleh baca komen ahkak tu pasal kisah KFCM dengan Elia..
Setakat ni Cik Nad pun tak paham benda apa la yang dicerritakan dalam tu..
Guna bahasa tinggi  sangat, mana mak nak paham..

sakit ateww iteww nak baceww satu-satu post dieeew, klik kat sini untuk bacewww.. selamat membaceww!!heheh



5 comments:

reyna said...

haha ,,nih kes tak puas hati kat alia n khairul fahmi la nih,,macam2

Cik Azizah said...

tah2 dengki la tu dengan elia..pernah baca gak..banyak megutuk je...myampah mak~~

nik rosmawati said...

dah penah baca.susah kot nak faham.apa bahasa ntah dia guna.
ni blog tak puas hati ngan elia ni.mcm2 la manusia ni.

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri pun penah skali tersinggah dan baca blog nie.. tak faham langsung.. pening nk bce .. duk ngutuk2 aje.. ish2..

cuppa said...

uuuhhhhh... memang tak paham langsung...
yeuwwwwww....