Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, May 13, 2010

Johan Raja Lawak Kena Baling Dengan Gelas???

Ya Ampun!!!
Cam ner la gelas boleh terbang hinggap kat muka Johan nie..
Gaduh dengan bini ker??? Tak pun gelas terbang sesat jatuh kat muka Johan  nie??

Macam nie anak2 sekelian..
Menurut sumber yang tidak boleh dipercayai..

Dalam kejadian kira-kira jam 5.30 petang itu, Johan, 26, bersama isterinya yang juga pelakon, Rozlinawaty Ismail atau Ozlyn Wati, 29, ke restoran berkenaan berjumpa dengan pengarah berkenaan untuk berbincang mengenai drama yang dibintangi mereka berdua.


Namun, sesi perbincangan itu bertukar menjadi pergaduhan sehingga pengarah berkenaan dipercayai membaling gelas yang ada di atas meja ke arah Johan sehingga menyebabkan kepala pelawak itu berdarah. Ada sumber berkata, Johan berada di Seremban bagi menjalani penggambaran drama seram bertajuk Bisikan Arwah.*Sib bek tak arwah ko Johan

Drama itu turut dibintangi oleh isterinya, Ozlynn Wati Ismail atau dikenali sebagai Ozlynn. Pertengkaran itu dipercayai berlaku selepas pengarah berkenaan menegur sikap peserta program Raja Lawak musim pertama itu yang didakwa sering lewat tiba di lokasi penggambaran yang baru berlangsung selama lima hari itu.





* Nasib baik pengarah tu tak cocok mata k0 dengan garpu..Jadi kassim slamat la jawabnye.. Harap2 Johan cepat sembuh dan terus membuat lawak..huhuhuh


7 comments:

Lt. fDanialz said...

kesian dia~

syufaa said...

haha..skg bkn binatang je bhye..mnusia lg bhye..adeii.. -____-

.::WaNiE::. said...

ganas betul lah

papabear said...

ni lawak ke betul2 nih?

Unknown said...

mcm x cya jerk ek

baby_busyuk said...

ntah kat restoran tuh manyak garpu..seb baik...lawak tol

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

2² ada masalah displin la