Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, September 21, 2010

Berangan Nak Beli HP Baru!

Salam sume..
Cik Nad tengah sibuk mer0yan buat research pasal henp0n baru..
Konon2 berangan la nak beli..

Ni bermula bila ternampak artikel pasal henp0n nie kat berita harian metr0 minggu lepas or 2 minggu sudah ntah..
 lupa lak..

Henp0n yang dimaksudkan ialah
|
|
|
|
v
tarrraaaaaaaaaaaa
Ni la henp0n idaman hati...
Nokia X3 Touch and Type
Selalunya klu bab2 nak beli henpon mesti pilih n0kia..
Bukan jenama len tak el0k..
Konon2 nya orang kata n0kia nie tahan lama..
Betul ker?????????
Ntah..

Lagipun henp0n nie murah jer..Katanya sume funtion ada..
Dalam paper tu tulis tak sampai 7 ratus pun..
Mybe tak termasuk dengan benda2 len kot..

Korang boleh klik kat sini untuk sape2 yang berminat nak tau maklumat lanjut mengenai henp0n nie..
Stakat nie Cik Nad tak tau la dah kuar kat pasaran ke belum..
Boleh la ramai2 g survey..


Ni baru angan2, tak tau la leh tercapai ke tak??? hmmm...



8 comments:

Gayahspears said...

wah.. bagus2...
cantek pon cantek..
nk berangan nk hp camni gak la..huhu

Khumaera Ismail said...

lawaa....
tk mampu nk pkai anset mahal2 --sb nanti jahanam asyek jatuh aje..
sy pengganas anset..huhu~

RAWSHADE said...

guna enset nokia best gak la.. kalo sony suma sistem sama ja mana2 enset pun.. rawshade guna nokia skrg ni.. ok jaa...

.::WaNiE::. said...

touch n type?

ok hp tu nampak cool

berapa rege dia?

CiK QiQi said...

hehehe...sme le kite duk brangn nk cri fon baru..tp qiqi xmmpu smpai 7 rtus tu..ingt nk cri xpress music yg murah tu je..hehehe

FyZa said...

nmpk mcm comey ja nset 2..pink kaler eh..hehe..nk 1? ;p

ilyana said...

hai..i dreaming nak beli iphone 4..hehhee

Ogy said...

BERKENAN JUGAK NI....sbb warna pink...heheeheh