Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Wednesday, September 29, 2010

Filem MAGIKA Penuh Dengan Magik Ker???


Salam sume..
Korang teng0k tak g filem MAGIKA yang dah kuar kat panggung 23 September yang lepas...
Amacam??????? Best tak?????
Cik Nad tak sempat lagi nak teng0k movie nie..
Lagipun memang tak minat nak masuk panggung melainkan ada orang nak belanja..
Ada sape2 nak belanja tak??????????hehehe



Ramai pelakon yang berlakon dalam filem nie...
Diantaranya ialah M.Nasir, Maya Karin, Ning Baizura, Adibah Noor, Vanidah Imran, Aznil Nawawi, Nabil Raja Lawak, Sharifah Amani, Sharifah Aleeya, Norman Hakim, Saiful Apek dan Raja Azura.

Dengar khabar bajet nak buat filem pun juta2..
Mesti gempaq..
Tajuk pun dah MAGIKA, mesti da yang megik2 erk..hehehe
Melet0p habis laaa panggung...kekekeke
Rasanya filem nie macam ala-ala muzikal erk sebab dengar da 14 buah lagu dalam filem tu...



Nabil jadi orang minyak ker??




Sape2 yang dah teng0k movie nie share la sket..
Ape yang menariknya movie ni yang boleh mengheret Cik Nad ke panggung nanti..
Adios~~~

5 comments:

NUNU EERA said...

act cite magika xde magik pun.. tpi jln cite die fun.. klu i, i ske musical.. xtau la org lain cmne..

alinac lover said...

mmg besh..ada happy.sedey..mcm2 la..saya suka!

ima said...

bru tgk td. tp cte die xde magik r awk. cte die have fun. :)

akuvision said...

ada diana danielle dah cukup untuk mengheretku ke panggung, hehehe

Sophie Al-yahya said...

seriously kamu patut tgk..best giler!!!!