Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, September 30, 2010

Tersalah Sk0deng??

Salam sume..
Dari minggu lepas g mata kiri Cik Nad nie rasa sakit..
Dan semalam mata  Cik Nad mula menyepet!!!
Adakah ini tandanya KETUMBIT..
Oh!! Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
Hah!!!
Jangan nak kata Cik Nad dok sk0deng orang mandi ke berak k..
Ni secara tiba2..
Yang orang mengaku orang cuma penah sk0deng bl0g k0rang jer..
Tu pun tau lak klu k0rang da letak gambar yang tak senonoh dan menyebabkan Cik Nad teng0k gamb0 tu dengan segaja..hahahahah..
Harap2 tidak okey...

Habis la saham Cik Nad jatuh harinie..
Jumpa orang pun tunduk je muka..
Untuk mengekalkan keayuan diri..
hakhakhakhakhak tuih!!

Wahai Sang Ketumbit!!Segerala berambus dari mataku yang stim ini!!!



Sape2 yang nak tau pasal KETUMBIT boleh klik kat sini


5 comments:

Khumaera Ismail said...

hehe~
jg la mata anda.. =)

one2paii said...

nasib baik bukan kerana skodeng..hehehe..aku pun baru jerk baik dari terkena ketumbit(ini bukan pasal skodeng,ini pasal umah bnyk habuk yg berlegaran)hahaha..

FyZa said...

ha...skodeng sapa 2 dear sampai mata dah naek ketumbit? huhu..semoga mata kamu cpt2 sembuh..hehe..;)

Gayahspears said...

cian ko~ ko intai sape mandi nih ha!!! huhu.. aku harap ko cepat2 sembuh ya yank :)

Mawar_berduri said...

orang tua2 kata kalau nak ilangkan ketumbit....acukan bucu baju kat ketumbit tu...tapi xtau la btol ke tak...