Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Wednesday, January 12, 2011

Pelamin!!! Ikut Trend Ke Kemampuan???

Selamat pagi...

Korang perasan tak skang nie memang dah jadi trend klu majlis bertunang, nikah apatah lagi bersanding ada pelamin..
Walaupun tak se"gah" mana pelamin tu tapi ia tetap ada di setiap majlis tersebut.

Adalah ia memang menjadi trend!!! atau sekadar mengikut kemampuan pasangan tersebut...
Kalau gajik kecik nak ikut trand jugak jenuh la kan (T__T)

Skang nie nak cukur cambul anak pun ada pelamin. Jangan maen2...hahaha

Pelamin yang paling simple dan cantik!!Masa kenduri kat Jitra Cik Nad g.. Buat sendiri ok!!!

Pose sket kat pelamin masa majlis pertunangan Mak Log Qilah..

Semua tu terpulang kepada kemampuan masing-masing la kan....


Jangan pelamin cantik jadi pelamin angan ku musnah sudah laaaa ^-^

7 comments:

.::WaNiE::. said...

ahahaha ok pesanan last tu agak kelakar tu hahaha

Mohamad Izwan said...

perbelanjaan perkahwinan perlu ikut kemampuan dan sederhana.. sebab lepas kahwin nanti lagi banyak nak guna duit.. =)

budakbuchuk said...

Wanie-->hehehe,gurau2 jerk

Izwan--> memsng betul pun.. lepas kawen xde duit lgi payah..

me said...

biar simple tapi menarik n xserabot penuh rambu rambu
kan zaman futuristik
heee
apa apa pun biar ikut kemampuan takot nanti anak da berkeluarga hal hantaran dan duit hutang pun
xberbayar lagi

me said...

biar simple tapi menarik n xserabot penuh rambu rambu
kan zaman futuristik
heee
apa apa pun biar ikut kemampuan takot nanti anak da berkeluarga hal hantaran dan duit hutang pun
xberbayar lagi

me said...

biar simple tapi menarik n xserabot penuh rambu rambu
kan zaman futuristik
heee
apa apa pun biar ikut kemampuan takot nanti anak da berkeluarga hal hantaran dan duit hutang pun
xberbayar lagi

Dawia Honeyputri ✿ said...

kalau wieya memang lah teringin.. tapi kalau bertunang tu nak buat pelamin..malu lah ;;)

dah tanya pendapat mak.Mak pun sependapat. Bertunang rasanya tak perlu ada pelamin. Sebab kt blum k0npom milik si kumbang.. nanti kalau tak jadi... gahnya !pelamin.. lainlah kalau nikah atau sanding ;)


^^