Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Tuesday, January 11, 2011

Teringin Nak Makan Kat "Restoran Mangkok Jamban"..

Selamat malam...


Masuk jer taun baru ritu kitorang anak beranak (makteh) berangan nak g makan kat restoran mangkuk jamban kat Queensbay.Konon-kononnya nak try sesuatu yang unik..

Masa kat poly dulu pun da classmate dia cite penah g makan kat situ..tapi dia chinese laaa..Memang unik dan eewwwwwwwww.. geliksss tempat tue..hehehe

cam sedap jerk!!!


lalu ker nak makan???

Tapi setelah kajian dibuat ternyata restoran tu tak sesuai untuk orang muslim..hahaha..saya pun tak pasti la halal ke tak??? Klu halal pun agak-agak lalu ker nak makan???keke.Stakat g tengok tu boleh la erk...^___^

Konon-kononnya tak leh p makan kat restoran jamban kitorang merancang p makan kan tok nadoq!!hahahaah.. restoran tu pemes oooooooooo.. orang kata sedap kat situ. tapi che tak tau nak habaq la coz tak p rasa lagi..

Lagi pun dekat jer dengan umah!! Klu Queensbay kang kena lintas laut kan payah...hahahaha *macam la nak p sangat!!!


kawasan luar kedai

Farouk Hussien pun penah p makan kat kedai tu masa rancangan warung kita.. Datang jauh-jauh p makan kat situ..  Adalah amat rugi la klu orang dekat tak p makan kat situ..heehehehe.. *tak rugi la Cik Nad!! duit pun tak habeh.hehehe



Ape motif cite pasal kedai makan neh??? Azam nak gemuk taun nie..hehehe

.

6 comments:

Amirrah Zawani said...

erkk.. unik mmg lah unik..
tp takot tak lalu je.. hehe :D

Danieya Sofea said...

hehe..nt terbyg2 :)

budakbuchuk said...

miraa--> klu lalu kena masuk..hehehe

Cira-> terbayang apa tuh???heheeh

tieha ismail said...

haishhh cam tak mampu je nak berdepan ngan restoran tuh....

one2paii said...

erk..gua putus selera da..sekian

LaDy eL said...

dah p dah!
smpai depan pintu dia kuaq balik!
tobat x lalu...
c*** penuh dlm tu...