Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Sunday, June 12, 2011

Kejadian Di Pagi Hari..

Beberapa tahun lepas...
Tandas Blok C, Hostel Poli..

Baru bangun tido terus capai bekas berisi barang2 mandian, kononnya nak mandi!!!
Cari port baek punya dekat sinki ngadap depan cermin, belek2 jerawat sket..
Cuci la muka, amik berus gigi taruk ubat gigi!!!
Bila gosok gigi asal rasa len macam je ubat gigi ni..
Tak pedas macam slalu, buih pun tak da.. rasa kembang je dalam mulut ada laaaa...
Makin gosok makin kembang..hakhakhakhak tuih!!!!
Baru tersedar yang ubat gigi tu sebenarnya pencuci muka..hahahahahah....
Teruk larik masuk dalam bilik bancuh air nescafe sebab tekak dah nek meloya..hhahahah
Biol sigh!!!

Sape nak rasa ubat gigi perisa pencuci muka SAFI try la..hahahah


Beberapa hari lepas..

Tengan mamun baru bangun tido, masuk bilik air kononnya nak mandi..
Baru bangun pagi wajib cuci muka!!! amik la pencuci muka... dengan confidentnya amik terus letak kat tangan terus gosok-gosok letak kat muka..
Gosok punya gosok asal rasa macam berangin laen macam jea..hahaha
Buih dia punya la banyak, lebih kurang macam pencuci muka la jugak...
Tapi bila buih dia masuk mata punya pedih barulah trsedar dari lamunan..........
Cessss, rupanya dah terguna ubat gigi buat cuci muka.. comfirm habes mati sume kuman-kuman kat muka..hahahaha.. Adoi..



Kedua-dua kejadian diatas adalah disebabkan mengelamun di pagi hari, dok berangan apa ntah sampai ubat gigi dengan pencuci muka pun tak dapat beza..
Nasib baek tak berkumur dengan klorox je lagi!!!hahaha


p/s--> jangan berangan di siang hari!!

4 comments:

Leya said...

ehehe lawak la... =P

mia.azlin said...

ehehehe kelakar lah ! suke ngn entry nih ! =)

Nurfazilah Cipa said...

hahaha..klaka.mst muke licin berseri ek gne ubt gigi..hehe

Mr.Baiz said...

hakhak..nape la camtu...len kali tengok betul2 dulu