Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, August 20, 2011

Cekodok Di Pagi Raya!!

Tinggal lagi bape hari je kan dah nak raya, mesti sekarang makcik-makcik, kakak- kakak tengah giat menguli tepung kat dapur.. bau biskut dah melarat 1 rumah.. pergh!! nikmat hari raya..

Tapi taun ni serius Cik Nad tak tau nak buat biskut apa.. Tapi yang dah siap di order siap dah 2 jenis..miahaha.. 

Selalunya setiap tahun akan buat sendiri biskut raya, jarang la nak men tunjuk-tunjuk ni. Kadang-kadang bukan sedap pun, bentuk je lain-lain tapi rasa sebijik sama.. Tu yang tak suka beli tu.. Lagi pun bape bijik la sangat, sampai hari raya tinggal balang kosong jela alamatnya! Bek buat sendiri kan ^_^

Biskut wajib setiap tahun, samperit & mazola

Boleh pening jugak nak fikir nak buat biskut apa, tak boleh ke kalau raya hidang cekodok ke, karipap ke, pisang goreng ke kat tetamu.. lain daripada yang lain!!hahaha


Comfirm licin la, sebab larat ke diorang nak makan benda yang sama je setiap umah.. Pergi setiap rumah je asyik makan biskut, kek, ketupat, lemang!!! Mau tak muak..

Cube buat kelainan sket taun ni ^___________^

5 comments:

NinaAz said...

YA! saya pun wajib tu samperit...every year~

Wani said...

kuih suji ada?? hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah . mazolla sedap . hehhe

:)

Azreen said...

eh...samala...wajib semperit ngan mazola.......baru jer tulis entry pasal buat kuih yg wajib tuh....

emydiaz3 said...

sedap nye kueh samprit tue...dah lama tak buat..asyik beli jer..