Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, August 11, 2011

Mana Nak Cari BREAKAWAY?

Hyaip!
Korang penah tengok tak cekelat bar cadbury ni kat pasaraya, kedai runcit mahupun kedai jual ikan kat rumah korang??
Jangan cakap kat Langkawi jerk boleh carik, tapi skang pun belum tentu rasanya ada jual lagik kat Langkawi.. susah kot nak carik.. sebab Cik Nad pun tak penah jejak kaki lagi kat Langkawi..haish!!
Puas dah Cik Nad carik 1 Sg Petani, tapi bukan 1 Kedah la...


Cekelat ini sangat sedap ye, sumpah tak tipu..
Sebenarnya cekelat ini d'perkenalkan oleh Mr Muncit masa kitorang baru kenal..
Ah biasa la laki, time mengayat macam-macam la umpan.. bila dah dapat jangan harap la kalau suh beli lagik..miahahaha..betul tak!!!

Tapi yang pastinya bukan Mr Muncit yang pilihkan cekelat ini, dia kim kat kawan dia yang dok kat Langkawi jerk!! sangat tak romantaik kan!!hahaaha
TQ la kat kawan Mr Muncit sebab pandai memilih pilih..miahaha

Kalau ada jerk member g Langkawi mesti pesan cekelat daim,cadbury bar atau kises..
Tapi tak penah dapat lagik cekelat ni untuk kedua kalinya, kalau ada pun yang lebih kurang serupa tapi tak sama..huh!!

5 comments:

Nur Farah Hani said...

a`ah kan.. kat tempat fara pun tak pernha jumpe lagi coklat ni.. erh ke saya y tak perasan.. entah.. haha..;p

nadya said...

hahaha, susah nak cari kekelat macam nie da skang..

CiK GorGeouS ! said...

untung Laa encik kekasih nak bagi...dari tak bagi Langsung kan~

peachippo said...

erm..xpernah cube lagi nih...
ape rase dye??

CanDLe Of LifE said...

Cik nad, pe lagi...order la kat I...kakak I nak balik minggu depan..order2...