Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Wednesday, March 31, 2010

Tips Jimat Letrik~

Salam..
Hari nie orang nak bagi sedikit tips untuk menjimatkan letrik di rumah...
Yela...
Korang dok online sampai tengah-tengah malam hingga ke subuh mau tak naik bil letrik melambung...
Disebabkan bil letrik kat umah pun dah nek, mama pun dah bising...
Tak tau la sebab harga letrik dah nek or disebabkan en tenet..
Cik Nad pun terpaksa mengambil keputusan yang drastik ni jugak sebagai langkah penjimatan..hehehehe
iaitu
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
online hanya pada waktu pejabat sahaja..
Wahhh!!! Nak online pun kena da jadual..gila ke hape..
kedekut bekira bil tahap gaban da nie..hehehehe
Nak sk0deng bl0g orang len pun da tak sempat..
Curik-curik waktu keje la...
Hari cuti pun online waktu malam jer bagi mengelakkan umahtangga  kerja umah terabai..
Klu korang rasa boleh hidup dengan cara nie, klu tak boleh..
Pandai-pandai k0rang la~

pssssssssssssstt, taip entry ni pun curik2 bawah meja..hihihih




2 comments:

.::WaNiE::. said...

kenapa curi2 taip bawah meja :p kekeke

ok la tu berjimat cermat itu amalam mulia

tapi mesti tak puas kan hahaha

nadya said...

hihihihih,tau xper...slagi xmeletop pc xkan puas nk on9..