Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, March 4, 2010

Interview~



Salam semua, dengan hati yang berbunga2 Cik Nad menulis entry nie.
Baru lepas terima surat inteview untuk calon kursus pendidikan kanak2 untuk lepasan diploma..
Seronoknye, sebelum nie Cik Nad tulis pasal Cik Nad mohon untuk kursus tersebut..

Temuduga nie ada 2 sesi iaitu

Ujian Tapisan - Ujian Kecekapan Jasmani Kebangsaan (UKJK)
Tarikh: 6 Mac 2010
Masa:7.30 pagi
Tempat:Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Rahman, Alor Setar, Kedah

Temuduga Calon Pelatih Kursus Pendidikan Awal Kanak2 Lepasan Diploma
Tarikh: 10 Mac 2010
Masa: 8.00 pagi
Tempat: Jabatan Kemajuan Masyarakat Negeri Kedah
Bandar Muadzam Shah, Alor Setar, Kedah


Yang bestnye, Cik Nad tak sangka plak dapat inteview nie..
Yela, walaupun inteview jer tapi kiranya ada harapan la tapi bergantung pada diri kita sendiri time inteview tu nanti sama ada nak dapat o tak..

Yang tak bestnye, camne Cik Nad nak buat ujian kecergasan tu nanti..
Nak kena lari2, lompat2..
Padahal nak jalan pun macam itik jer, luka kat kaki pun tak sembuh lagi...
Tolong laaa sayaaaaaaa..
Huhuhuhuhu..

Cik Nad akan pegi jugak inteview tu walau ape yang terjadi..
Wish Me Luck!!!!!



*manala nak tau kot2 ada rezeki dapat anak2 murid yg c0mel cam upin ipin ker..hehehe



7 comments:

kenwooi said...

all the best! =)

kenwooi.com

nadya said...

terima kasih kenwooi..ngenge~

ezany said...

congrats.. mesti dpt la tu.. :)

nadya said...

baru inteview la ezany..harap2 masin mulut awak..hehehe..tq!

akubukanartis said...

congrats!! ALL THE BEST~

nadya said...

tq yer akubukanartis..heheh =p

Ross Tina Abdullah said...

hi..nak tips ye?
prasekolah ngn kemas lebih kurang je kot..
masa nak gi intebiu nnti, awk prepare la apa2 lagu kanak2..nyanyi siap ngn gaya tau ibarat nak nyanyi depan budak2..jgn keras cam nyanyi negaraku lak...
apapun, gudluck my dear