Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Thursday, June 3, 2010

Harinya Telah Tiba!

Pin..pin..pon..pon..
Salam sume..
Wah, hari yang d tunggu telah tiba..
Pastinya lepas pukul 5 nie sume pakat2 beratuq panjang p teng0k filem neh..
Warga2 rakyat Malaysia yang tengah bekerja mesti tak senang duduk nak p teng0k cite tue..
Betul tak????

Cik Nad pun tak pasti apa yang wow sangat pasal LEGENDA BUDAK SETAN nie..huhuhuhuh..
Sampai dari awal lagi iklan ditayangkan sampai skang sume masih memperkatakan pasal cita tu...
Bab2 nak teng0k cita tangkap leleh ni memang lemah skit..
Mana taknye, klu m0vie 3 jam pun klu dapat kat Cik Nad 3 minit pun b0leh habih..
Men skip2 jer..hehehe
Sib bek panggung tak leh nak skip2 m0vie..





Yang menjadi persoalannya skang????

|
|
|
|
v

Perlu ker Cik Nad baca novel Lagenda Budak Setan sebelum g tengok movie dia???
Nanti tak paham plak natang per m0vie tu d0k maen!
Hahaha..
Bab nak baca n0vel tu yang lemah tu...
Nak baca SMS suka r..hihihih



Cik Anna Syazliana kata nak belanjakan teng0k movie ni..
Jom2.hehehe


5 comments:

MiSS LYaNA said...

jom2...
da ada kat umh da ni...
nk p ari pa????

nadya said...

jom2... hari cuti minggu depan leh x??? nnti set len..hahahaha

XeoRa said...

wei...nak ikut gakk...nad blanja...

nadya said...

jom2 farah.. kami tengah kaya hari ni.. sok kopak dah.. mggu depan kayap terus..hahahaha

deatH_luVer said...

nak nengok besokkkkkkkkkkkkkkkk...hehehe...