Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, June 26, 2010

Membuat Keputusan Untuk Menolak



waaaaaaaaa...
Orang da buat keputusan yang sukar dalam hidup ni..huhuhhu
Iaitu untuk menolak jer tawaran UUM tu walaupun da lagi seminggu untuk berfikir..
Mungkin lain kali kita akan cuba lagi selagi ada rezeki tapi buat masa skang itulah keputusannya..
Tapi tu tak bermakna kita tak boleh apply laen..huhuhu
Ramai yang kata  tolak rezeki...
Ipin kata "bodo la hang nad xmau p"
Gaik Buon kata "waa,orang len suma mau master you tak mau degree meh"
Mr Muncit kata "g k" * tu je??huh!
Cik Nad kata "lantak la apa orang nak kata"
Keputusan di tangan masing2..
Insyaallah rezeki ada dimana-mana..


nota cinta: Mr Muncit g UTHM jgn lupa diri.. uwaaaa..

2 comments:

.::WaNiE::. said...

Nad,
cuba mu citer kat den apsal mu tolak :) curious nau den nak tau ha

nadya said...

temean pun xtawu nak jaweb per dah.. tapi tu la keputusan nye cik wanie oi..bawak2 bertenang yer =P