Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Sunday, October 17, 2010

Ehem, Nak Menunjuk..

Eheeeem, orang len buat banner kita pun nak jugak..
Bila buat tak plak menjadi..hahahaha
Memang tangan keras dan tak dak seni..
Ni la hasilnya banner b0d0-b0d0 jer orang Kedah kata..hahahaha
Dok mencari plak camne nak buat coding untuk korang-korang sume amik dan tempek kt bl0g k0rang..
Ada yang sudi ker nak tempek kt bl0g???kekekeek
takdak pun tak kesah la..hahahaha

Banner dah siap nanti la kita share c0ding lak..
Skang masa untuk balik kampung dulu..
BYE!!! Selamat tinggal..

Sapa da komen dan cadangan bagitau la noh, klu yang rajin nak tolong buat pun xpa..
I lagi sukaaaaaaaaaaa, janji banner tu simple jer..hehhehehe

2 comments:

Gayahspears said...

amboi... cantek la baner ko.. buatkan aku satu.. nk camni gak.huhuhu

nadya said...

ko punya pasal gayah, bukan stakat 1.. spoloh pun boleh...