Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Friday, October 22, 2010

Mr Nuff Bagi Bonus Ker???

Salam sume..
Da sarapan belum..
Harinie nak bercerita pasal Mr Nuff yang disayangi..
Semenjak dua menjak tiga menjak nie orang teng0k rmai yang bercerita pasal BE masing2
Ada yang dapat 6-7 sekaligus..
Ini memaksa diri ku untuk iri hati..huhuhu
Orang skang ni dapat 2 jer, tapi syukur la dapat 2 jugak dari takde langsung kan kan kan..
Kampen pun teng0k tengah muncul dengan aktifnya disetiap penjuru bl0g masing2..
Ini adalah yang dinamakan rezeki..hehehehe

Adakah Mr Nuff cuba mengubat kedukaan sesetengah pihak yang kecewa mengharapkan bonus dalam BAJET 2011 baru-baru ini..hehehe
Klu macam tu kena ajak sume tukar profession sebagai blogger..hehehhe
Tapi nak dapat bonus kena la rajin kan..
Rajin mengupdate blog dan melawat ke bl0g kawan-kawan..
Bukannya rajin nak cek akaun Nuffnang ada berapa ribu dalam tu..huhuhu
 Serta wajib klik Mr Nuff Cik Nad untuk membantu Cik Nad mengumpul dana..hehehe


6 comments:

fatin hanani said...

hai budak bucuk :D
hehehe

emm fatin nak tnya..sbnrnya kan fatin x tau sgt pasai nuffng ni...
gtau sikt blh..
fatin dh bnyk dpt mcm kat ats 2..tp x tau wat pa ??hehehe

Gayahspears said...

amboi.. bonus.. nak cket..huhu

Amirrah Zawani said...

tahniahhh :D

nadya said...

fatin-->huhuhu, org pun xtau nak ckp la cmne.. klu dh dapat tu abaikan jela.. klu da cukup duit tu tebus jela.hehehh..tu jela org leh gtau pun..hehehe
kena rujk pada yang pakar...

paan said...

nuffnang xnak bagi buffered earning kat blog saya. huhu.. xper la. janji ada org datang blog . ok la.. jemput datang lagi ye.

Entri terbaru->Teknik Blogwalking Bijaksana Part 2

nur said...

tahniah2.. bestnya.. nak jugak
ALL IN ONE