Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Saturday, July 28, 2012

5 Tahun RM50 Je

Hai peniaga semua!!
Ada ke yang berniaga kat sini? tak kesah la perniaga online ke offline.
Janji yang berdaftar dengan SSM, jom ambil kesempatan ini dengan merenew lesen perniagaan anda dengan hanya RM50 sahaja untuk 5 tahun!!
Kalau yang belum daftar tu boleh la g SSM berdekatan anda sebab ada pakej terbaik kerajaan bagi untuk anda!! cewah..haha..

Renew untuk 5 tahun terus, anda akan jimat lebih kurang RM250.. Siapa nak bagi kan?? RM250 tu dah boleh beli baju raya dah..

1 TAHUN: RM60
5 TAHUN: RM50



Cik Nad pun ambil kesempatan ni untuk bayar ayah Cik Nad punya..

 


Ambik ko 2018 baru pergi renew lain, silap-silap boleh lupa ni sebab nak tunggu 5 tahun lagi..hehe
Tawaran ni sehingga 31 Disember 2012, lepas daripada tu harga seperti asal ye!! Jangan nak melutut kat orang SSM mintak diskaun plak..hehe



3 comments:

Ardini Humaira said...

dni pun renew untuk 5tahun :)

Cik Mimey (owner fida's story) said...

kemdahan kerajaan berikn mmg berbaloi

Cik Mimey (owner fida's story) said...

kemdahan kerajaan berikn mmg berbaloi