Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Wednesday, November 3, 2010

Apa korang Akan Rasa...


Tengah2 korang menyembang baek punya dengan kawan2 anda pastu ada orang cakap kat korang..

Eaaaaa, muka ko buruk laaaa...

Apa korang akan rasa....
Klu yang bernasib baek tu korang akan terima kata-kata kejian pujian..

Fewittt!! lawo/hancem r muka ko..

Time tu mula la kembang pungloq sampai tak tau nak kata dah..hahaha

Penerimaan kata pujian atau kejian nie bergantung kepada individu..
Ada yang suka orang puji dia c0z dia akan rasa dalam dunia ni dia sorang je yang lawo/hancem..

Ada yang suka klu orang kutuk dia sebab takda la beban menimpa kepala dia dengan keje-keje jadi model iklan tak berbayoo.. tonggek sana tonggek sini..
Yelaaaa,dah comey mestila orang nak bergambo kan..
Skurang-kurangnya orang yang kurang lawa/hancem pun akan nampak lawo/hancem bila bergamboo skali kan..
Dapat la publisiti free..

Pahala pun dapat lebih bila orang kutuk2 cakap muka korang tak lawa/hancem!!!

Ada plak spesis macam ni
|
|
v
alaaaa,orang tak puji pun tak per.. sedar diri!!!
dalam hati cakap.. cepatla la puji aku...Aku kan spesis lawa/hancem!!! Korang ni buta ker??

Tak kurang juga yang mengaku diri tu lawa!! compare dengan orang sana sini!!
Padahal dia tak sedar hati dia buruk gilaaaa...

Biar rupa buruk janji hati lawo!


6 comments:

dayangkueffazulaikha said...

setuju , biar rupa buruk asal hati lawa . hihih ^__^

Khumaera Ismail said...

btul2..setuju ngan dayang..
tpkan..kepada sape2 yg ckp camtu ta elok ar sb bleh melukakan hati owg..muka buruk ta semestinye akhlak buruk..

one2paii said...

kalo gua la..gua wat bodo jerk..muke gua memang x cantik..tp gua yakin gua cantik

Cik Esah said...

wat pndai je...
kang mulut die dh penat die akn ttp kate kite lawa...
xpon msti die jels sbb kite lg lawa dr die..hehehe


juz sharing my opinion....

RAWSHADE said...

Rawshade mai nak lap muntah cik nad..
Nasib bek dah abih muntah...

HAaaaahhhaaaaaa.....

Rawshade Encem x? Biasa ja kan??
(dlm hati.. Lbh bek ko ckp hensem kalo tak....)

nadya said...

dayang+khumeara-->saya sokong!!!!

one2paii--> gua suka statement berani mati lu..wahahahahah

cik esah-->xda maknanya nak jeles..hahahahaha

rawshade--> klu xcakap ko hancem ananti ko cungkil bijik mata orang tu..hahhahaah