Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Wednesday, November 24, 2010

Heran Betul La!!

Heran sungguh laaa...
Hah.. Apa yang herannya Cik Nad oi..
Heran laaaaaa

Hangpa penah dengaq tak orang tak makan durian tapi makan tempoyak..
Tempoyak tu bukan durian ker??

Ada yang makan tempe+ tau fu fa tapi tak minum ayaq soya..
Bukankah tempe itu diperbuat dari soya???


Hat paling syok!! dulu kecik2 minum susu tak mau-mau sampai dah p sekolah pun dok usung botoi..
La ni dah besaq2 tengok susu pun tak lalu nak minum..
Apa cer????


Hangpa paham dak apa che' dok meraban nie....

Macam-macam perangai pelik manusia nie...
Heran sungguh!!!
Apa perangai pelik anda??

7 comments:

kakchik@ella said...

Cheq paham. Cheq pon heran gak tengok depa tu .. dah tua2 ni pulak la baru tak minum susu!! masa kecik dulu susu nenen mak kau jugak ko dok nyonyot!! haha ..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said...

akak faham la...tapi nk wat mcmana dah tak lalu nk minum susu ni...klu paksa gak akak mesti muntahnya...

ardinihumaira said...

perangai pelik dni adalah... dni tak suka makan sayur. tapi suka makan kubis. hee

RAWSHADE said...

Rawshade pun ada perangai pelik..

Rawshade makan durian tapi tak penah pun tanam pokok durian..

Rawshade makan ikan,ayam,daging tapi kalau time orang dok siang ikan,ayam tu Rawshade x leh tengok nanti tak lalu nak makan... =)

Mila Ahmad said...

rmbut sama itam tpi ati laen2..
hehe.manusia b0le berubah..huhu

pN.rOs said...

paham sangat2 hehehhe...
cam kawan saya
tak makan kubis kalau masak... tapi kalu buat ulam makan

Far8 budak baik said...

haahh skrg pun minum susu relek jeee
haha