Selamat datang!! Mohon Maaf Atas Segala Kekasaran Bahasa Dalam Hasil Penulisan Saya. Terima Kasih Kerana Membaca Dan Memberi Komen.

Geng Pengawas

Monday, November 15, 2010

Bercium Di Tempat Awam! Memalukan...

Salam sume..
Baru jer tadi rasa loya-loya bila baca kisah cinta dua alam..
Ni rasa nak muntah terus bila tengok video minah pendek akal yang merayu-rayu meraung2 kat bf dia sebab bf dia nak tinggalkan dia kot..
Entah!! Memalukan betul!!



Tepi jalan raya berasak-asak tu pun sempat lagi nak berpeluk cium..
Memang la sedih klu yang kita sayang tinggalkan kita, tapi bukan macam tu caranya!!!

Apa nak jadi dengan budak-budak zaman skang..
Mintak simpang la jadi benda-benda macam ni kat keluarga Cik Nad...

Tak tau ker perempuan tu yang jantan tu belum tentu lagi nak buat dia jadi bini!!!
Apa perasaan mak ayah dia klu diorang tengok video nie..
Memang sah-sah la dapat cam muka anak diorang!!


11 comments:

Amieynna Amin said...

eh.. gelinye..
gile tayang..
betul ke malay..
nauzubillah..

Mama Zara said...

sangat memalukan!

one2paii said...

ish..nak wat camne..nafsu menguasai diri dah..akal fikiran xdapat nak berfikir..jadi camtuhla

wunny said...

ish.. dorg ni..memalukn..huhu~

liyana aziz said...

astagfirullah.. ya Allah.. takut la pulak tengok.. selagi balasan x turun, selagi tu benda2 cani akan terus spread..

Gayahspears said...

auch... terase siot.. amboi sakn dorang cium2..aku nk jugak!! kah3

.::WaNiE::. said...

gilo

sekali tgk mamat tu muke cam indon je

paan said...

xtrtgk la plak.. tp komen gak la....

aman_arab said...

bebudak tu berbangsa melayu..tapi apa agama depa..kalau bukan islam..apa yg nak diherankan..mmg dh agama depa ajar lagu tu..tp klau agama depa tu islam..memang sangat terkutuk dan keji perangai depa tu..hukuman sewajarnya perlu dikenakan kat depa tu..

baby_busyuk said...

RASA BANGGA YANG TAK bertempat..apa..nafsulaa tu konon..cait~~nauzubillah

Atika Natasha said...

ad0yai..rasa mcm nak tampaq jer kpala dua2 ek0 budak kurang berakai ni..